A kezdetektől
A Golana név 2005-ben látott napvilágot. Cégünk kezdetekben műtermi és rendezvényfotózással foglalkozott. Azóta persze sok minden megváltozott, és természetesen sok idő telt el. Az utóbbi években fókuszunkat átirányítottuk a digitális fejlődés és marketing területeire, de nem hagytuk el teljesen indulótevékenységünket sem.
Persze van olyan is, ami ennyi év után sem változott: az elhivatottságunk a minőség iránt.
A három fő értékünk: ügyfélközpontúság, pontosság, elhivatottság
Hiszünk benne, hogy a digitális világban megbúvó lehetőségeket minél több vállalkozás számára elérhető távolságba tudjuk hozni. Éppen ezért nálunk Te és az igényeid vannak első helyen – enélkül hogyan lehetne sikeres a közös projektünk? Elképzelések erőltetése helyett tanácsokat adunk és több fronton segítjük ügyfeleinket, hogy hamarosan ők is sikertörténetként legyenek nyilvántartva (ha még éppen nem azok). Nem titok, az első pillanattól kezdve ez a célunk: érthetően és tisztán kommunikálunk, egyszerre segítünk szaktudásunkkal és barátságos hozzáállásunkkal.
Pontosság? Ne vicceljetek már, egy fejlesztőcsapat, akik tartják a határidőket? Ez pontosan így van! Ha bevállalunk valamit, akkor az addigra kész is lesz, miattunk biztosan nem fogsz késni a terveiddel. Sokan kifejezetten ellenséges állásponton vannak a határidőkkel, de szerencsére mi jól kijövünk!
Most következik a legfontosabb értékünk. Nem marketingduma, minket nagyon is érdekel a minőség. Mi mindenben szeretjük és igényeljük a minőséget, és ezalól a saját munkánk sem kivétel. Lehet valami a levegőben nálunk, ami okozhatja a maximalizmust. Erre eddig nem panaszkodott senki sem 🙂
Szemléletünk
Kérdezheted, hogy mégis hogyan lehetséges ez? Mármint, hogy így állunk hozzá mindenhez, és mégsem égtünk ki az évek során? Erre a legegyszerűbb magyarázat a szemléletmódunk, ami nem más, mint az agilis projektszemlélet. Ennek köszönhetően könnyen és gyorsan alkalmazkodunk a változó igényekhez, tudjuk tartani a tempót a világgal. Menedzseljük a munkánkat, részfeladatokra osztjuk azt, és az eredményekre fókuszálunk. Inkább megoldjuk a problémát, minthogy hosszasan beszélgessünk a megoldásról.
Túl jól hangzik? Tegyél próbára minket!